Alla inlägg under februari 2008

Av Sanna - 5 februari 2008 05:04

Jag är fortfarande vaken, lyssnar på "Amy Winehouse" hon är så bra, har alltid varit väldigt skeptisk till den "typen" av musik, jazz/soul (eller vad det nu är) typisk Ida musik.

Jag lyssnar ju vanligtvis endast på  "Britney Spears" och "Mix Megapol".

Skivan "Back to black" låg på då, jag, AnnaMaria, Stina, Emma och Frida var på "Oscar" och käkade middag strax innan jul.

Sedan dess har jag lyssnat på Amy, och det är sällan en skiva är bra rakt igenom så som hennes är, förutom Britneys "Blackout" förstås, för den är BÄST!!


Ida är fortfarande vaken med mig.

Vi planerar en kryssning inom en snar framtid.

Plus att jag försöker övertala henne att göra en blogg.


"Man kan ju skriva om ngt som man tänker på utveckla det till ngt läsvärt, man behöver inte skriva vad man har gjort" - Ida










Av Sanna - 5 februari 2008 03:34

Jag kan inte sova, kommer fan inte till ro. [DaMp] 

Pratar med Ida på msn, hon och jag ska underhålla varandra inatt. [Nattugglor]

det är onödigt att sova nu, när klockan är så mycket..


"Men Sanna känner jag oss rätt kommer vi somna typ vid fem, och ångra att vi inte la oss tidigare" - Ida 


Började kolla på en film "Knocked up" men jag klarade inte av att se klart den.

Inte för att den var dålig, men jag satt bara och skämdes. 

Ganska svårt att förklara, men filmen är så pinsam och jag har sån "enorm" empatisk förmåga så jag har jättelätt att skämmas åt/för andra. 

Av Sanna - 5 februari 2008 01:05

Jag har tappat bort min bästaste pincett i hela världen, som jag lyckats hålla rätt på i snart två år!!

Under de år jag varit (halvt)aktiv ögonbrynsplockare (mina egna) så har jag aldrig ägt en sådan bra pincett.

Jag sörjer den, och ska försöka investera en minst lika bra så fort som möljligt, INNAN mina bryn växer sig till hemska buskage.


Var på vårdcentralen idag och träffade en doktor, blev sjukskriven fram till den 7/2.

Hade början till en lunginflammation, så nu är det vila som gäller.

Men efter det blir det INTE en skjukdag till - det är dyrt att vara sjuk!

Jag har inte råd, eftersom jag har bokat och betalt en resa till USA idag.

Så den 20/6 åker jag, Frida och Emma ner till Florida och hälsar på Stina <3

och det ska bli så jävla kul...


Jag tror faktiskt att bantingspillerna ("Hoodia") som jag fick av Jenni fungerar - eller så är det bara en placeboeffekt.

Vilket som, huvudsaken är att mitt sötsug är kontrollerbart.

Imorgon kommer nog mina "Hoodia" tuggummin.

Då ska jag både äta piller samt tugga mig i form.

(Träning är inget för mig)


Jag förstår inte hur du kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet idag Cristoffer.

Du lovade, men som vanligt kunde jag inte lita på dig. Du hade redan bestämt dig.


Ska jag vara svartsjuk? - Jag vet faktiskt inte!


"Det du inte vet mår du inte dåligt över" - är det så du resonerar?




















Av Sanna - 1 februari 2008 16:54

Synd att jag är så jävla sjuk, annars hade vi varit nere i Stockholm nu, jag och Jessica :p (Spontanaste tjejen i stan.)

Nu ska jag bara kurera mig i helgen, så jag blir pigg tills på måndag.

Ny vecka och nya möjligheter :D







Ovido - Quiz & Flashcards