Alla inlägg under januari 2008

Av Sanna - 31 januari 2008 19:00

Av Sanna - 31 januari 2008 14:50

Ja vissa har jävligt dåligt humör i den här staden, och tyvärr har jag varit tillsammans med den som har det sämsta. Men jag kan inte påstå att jag är bättre själv, pendlar som en jojo.


.::Breakdown::.


Är så jävla trött och less just nu, trots att jag somnade klockan 21.00 igår kväll, Iofs klev jag upp vid fem i morse så det kanske jämnar ut sig.

Ska snart iväg till min samtalskontakt och höra om jag får byta medecin, vill inte känna mig så likgiltig hela tiden. Aldrig vara riktigt glad eller riktigt ledsen :s


Idag tog Jenni bort Stella (min och Cristoffers katt) tror jag...

Jenni och jag hade många diskussioner om hur vi skulle avliva henne.

Genom en spruta, eller privat.

Först tänkte jag att det var onödigt att lägga ut så mycket pengar när det finns "folk" som kan göra det på "annat" sätt.

Men sedan ändrade jag mig, men har inte vågat ringa Jenni och talat om det eftersom vi har en väldigt speciell relation (båda ska ha sista ordet) men jag antar att kl 10.00 idag avlivades lilla Stella.


Men just nu är jag så glad som jag kan bli, har hittat lösningen på mitt (största) problem :D

www.optimumdiet.se


"Information:

Ett tuggummi som dödar aptiten och attackerar övervikten.
Nu har du möjligheten att tugga dig smal och smärt med det enda tuggummi som innehåller hoodia. Vi på Optimum Diet är stolta att kunna lansera detta revolutionerande Hoodia Diet Tuggummi. Vi är först i Europa med att sälja detta fantastiska godis. Tänk dig ett godis i form av ett tuggummi som kan få dig att gå ner i vikt. Förstår ni så revolutionerande detta är, ett godistuggummi som kan köra dig smal… "


Så det har jag beställt nu, så det dimper ner i brevlådan om några dagar, så då ska jag tugga mig smal :D

Hoppas att det inte är någon scamprodukt.









Av Sanna - 30 januari 2008 19:12

Den senaste timmen har jag inte gjort annat än att försöka trassla upp en massa jävla sladdar/kablar av olika slag. Mobil-laddare, hör-lurar, data-kablar, kamera-laddare mm och det gör mig TOKIG.

Jag har lyckats trassla upp det mesta, men tyvärr får jag nog hämta avbitaren och offra mina nya sony ericsson lurar :(

Extra frustrerande är det när ögonen och näsan rinner.


Har sett på avsnitt 5 av Säsong 5 av "One Three Hill".

Fattar inte att jag kan bli så torsk på en serie, men den är så bra och sanningsenlig.


"This going to be interesting" 

Brooke Davis 



Av Sanna - 29 januari 2008 18:16

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu...

Har inte orkat helt enkelt, det har varit en jävligt jobbig period. Både på jobbet och privat.

Kuusa hade firmafest i fredags (tråkigaste festen hitills) och på firmafester kommer det alltid upp en massa saker. Men nu är luften rensad :p

Ann och jag är väldigt olika som personer, så det blev lite tjafs.

Men mitt största problem är ju att jag är så jävla dumt medberoende.

Ja och jag VET att det är jag som måste ta itu med det också, men som sagt det är så svårt =S





Av Sanna - 24 januari 2008 02:32

Var lite less förrut på jobbet, men det gick ju över relativt snabbt, för jag har ju fortfarande kvar några goa arbetskamrater :)

Restrerande har ju tyvärr slutat ---> Sänder en tanke till dig Majkel.


Men inte så konstigt att det är en jobbig period i mitt liv just nu - jag bevittnar en kär väns undergång och förfall :(

Jag står där maktlös, och det är så jävla jobbigt.

Samtidigt känner jag mig skyldig, om jag agerat annorlunda, hade du då valt livet???


Det är många ups- and downs nu, ena dagen är jag överdivet glad, och andra överdrivet nedstämd.

Men jag VET att jag har underbara vänner/familj - och det är värdefullt.


Borde nog tänka på att krama kudden snart, om jag vågar somna :S har nyss sett en äcklig film "The Reaping".

Jag brukar oftast inte ha problem att sova, men denna film gav mig kalla kårar - en satanistisk film.

Jag har väldigt svårt för "Omen" och andra seriösa "666" filmer, för jag tror att den sortens ondska existerar.


Imorgon blir det ett besök på sax och kam, kusin Threse ska klippa min lugg.









Av Sanna - 23 januari 2008 16:45

Sitter på jobbet nu..

Hmm är trött, på ALLT.. Det skär i öronen på mig..

Spec på er två som tror ni är så jävla bäst!!!



Av Sanna - 22 januari 2008 00:49

Nu vet jag inte om mina vänninor Ida och Jenni kommer bli sur på mig för att jag lägger upp dessa bilder på "Flygvard" men jag måste, trots att jag saknar tillstånd och patent. Dom är ascoola :p

Det är Ida "Expertshopparen" som fotograferat, med sin "Canon Ixus" - ett toppen köp måste jag säga.




Av Sanna - 21 januari 2008 19:13

Nu har jag gått och haft ångest hela dan, fast jag egentligen inte behövde ha det. Så nu känns allt så jävla bra :) Ja iofs finns det ju otaliga saker som inte är okej, som man kan dra upp.. Men i det stora HELA är det bra.. (:


Blev utgång igår (igen) med tjejerna. Vilket INTE var meningen, så vi såg ju ganska trashiga ut alla fyra - Hanna, AnnaMaria, Emma och Jag.

Kvällen började med bakismat på "Biteline"(Tacobuffe), två öl senare var vi på G. Efter ett besök på "Vuxenvideo" :p gick vi ner till "Dallan" och drack billig öl. Avslutningsvis gick vi på "Espan" där sjöng vi karaoke, drack minto-balieyes shots och hängde med gay-killar :p


När det stängde kom min Annis och hämtade mig. TACK <3


Ida: "Notera nu Kenneth hur många jaaaag har tagit"

Jag: "Ja jag har ätit hur många som hellst om det var det du ville ha fram"

ämnet var "Pringels" chips.. Hmm..

Ovido - Quiz & Flashcards