Alla inlägg under mars 2008

Av Sanna - 18 mars 2008 01:56

Hej!!!

Jag är helt fachinerad av bloggfenomenet, och den senaste månaden har jag varit väldigt upptagen av bloggar.

Men inte med min egen fenomenala blogg - därav dålig uppdatering, eller "bloggtorka" som det heter i bloggvärlden!

Som tur är har jag min trogna lilla läsarskara, som får mig att känna glädjen att uppdatera er om mitt intressanta liv, för en sak har jag lärt mig, man bloggar för att det är roligt :)


Ska försöka hitta en bloggcoach nu, så jag kan bli känd och tjäna 50.000 kr/mån på min blogg, som vissa andra gör - Ja jag är avundsjuk, därav ironin.


 Jag läser, beundrar, irreteras, avundas, och skrattar bla åt deras bloggar


  • Bloggkommentatorerna 
  • Bröderna Shulman
  • Blondinbella 
  • Kissie

Jag åker till Thailand på onsdag, och jag kommer att sakna min kära pojke och min farmor mest <3 


C r i s t  o f f e r - ä l s k l i n g - Jag hoppas verkligen att du sköter dig nu när jag är borta ^^ jag vet att du  kommer få det jättejobbigt utan mig, och jag kommer självklart att tänka på dig hela tiden, men nu ska jag ta semester och jag kan inte gå runt och oroa mig för dig 24/7 -  det är ditt liv  och dina beslut. Men nu ska jag sluta moralpredika J A G  Ä L S K A R  D I G



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards