Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Reeses

Av Sanna - 24 augusti 2008 19:23

Självklart har jag INTE tagit mig iväg än, så jag blir bara hemma ikväll eftersom kl 05.00 ringer min klocka imorgon.

Fast det kommer att bli roligt att komma till jobbet imorgon, för i mitt skåp väntar mina "Reeses" - i särklass det godaste godis som finns.


Min kära vän Stina introducerade "Reeses peanutbutter cups" den fjärde dagen i USA och jag blev fast. Nu har jag gått och längtat hela sommaren, fram till jul då Stina skulle ta med sig godis hem till mig.


Men förra veckan tittade jag på en länk, som Stina skickat till mig på facebook
http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?ItemID=885&CategoryID=0

och mycket riktigt så kunde man beställa mina älsklingsgodisar från den sidan, men ofta att jag skulle vara så desperat att jag beställer GODIS från internet??


Jag visade sidan för Ulf, en arbetskamrat som var i staterna någon gång på åttiotalet och även han har gått runt och tjatat om peanutbuttercups "åhh jag har inte ätit dom på 20år" så vi bestämde oss för att slå till.


Så i torsdags hämtade vi vårt dyra med goda godis, och jag har lämnat mina på jobbet, för att undvika att äta upp alla på en gång.



 
 
Jecka

Jecka

30 augusti 2008 09:21

Haha hade du lite att göra i söndags?? ;) Nä men det är bra Sanna, blogga mera, det gillar vi ;) Love!

http://jecka.bloggagratis.se

 
ida

ida

2 september 2008 21:09

har du sett nya One tree hill? :D:D:D:D de har jag :D:D:D

http://psawyer.bloggagratis.se

 
Jecka

Jecka

4 september 2008 16:20

Haha som vanligt då?! :p
Ha du för planer för helgen då??
Ja kommer ju hem till S-vall o tänkte ha en liten fest ;) Kanske du vill komma? =)
Ja har inte ditt nr kvar =/ Kram

http://jecka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards