Alla inlägg under december 2007

Av Sanna - 29 december 2007 16:01

Blää vad bakis jag är!!!

Var på Olearys i Timrå igår kväll, kollade på hockey och käkade också blev det några alkoholhaltiga drycker också =/

Mandelshots "Fyfaaan"

Baileys Sambuca "knullar i munnen" 


Lyssnar på Amy Winehouse nu "back to black" hon är så jävla bra, skön röst.


Ja idag stog det i tidningen också, Peter Larssons dödsannons =/ 

Jag kännde på mig att det var han som omkommit, några dagar innan jul. 

Det är så jävla tragiskt.. 




Av Sanna - 26 december 2007 21:43

Ja nu är man 21 år idag :D


Fan vad less jag blev igår kväll då jag höll på att göra en lista på bloggen, också försvann (!!!) allt.

Då hade jag suttit nästan i en timme och försökt göra lite snyggt =/

Men jag hade ändå inte så mycket bättre för mig.


Skulle egentligen ut och äta ikväll med Christoffer och fira min födelsedag, men det blev så sent för jag hade fortfarande främmande klockan åtta. Vi får ta det imorgon istället. Tänkte ändå gå på stan och titta om jag hittar något på mellandagsrean. 


Nu ska jag se på SHREK TRE jag älskar åsnan.


Av Sanna - 25 december 2007 22:35

Jaha, så då sitter jag här och gör ingenting :(

Typ alla jag känner är ute på krogen och roar sig. Tänkte först gå ut jag också, men jag vet hur dålig jag kommer bli imorgon.

Jag hade inte brytt mig om jag inte fyllde år - men nu är det så att jag är född 26 december. (Bara att gilla läget)

Självklart förväntas jag vara "värdinna" för mina gäster så då kan jag ju inte vara bakis.


Ska väl lägga mig och sova snart, så jag är pigg och glad :D på min 21 års dag - Faaan vad gammal jag börjar bli. Nästan så jag får ålderångest. Om några år ska "man" ju gifta sig och skaffa familj.

Åren bara rinner iväg - när jag var 14 år ville jag inget hellre än att bli myndig, men nu skulle jag kunna tänka mig att vara 18 år hela livet - det var den bästa tiden i mitt liv (än så länge)


En veckas ledighet kvar :D 

Av Sanna - 24 december 2007 16:13

Nu är det julafton och jag sitter framför TVn oh ser på "kan du vissla Johanna" en klassiker. Men nu zappade min bror till "Simpsons" -stämmningsfullt-

Hela huset är fullt med folk, som är här för att fira julen 2007.


Snart dags att smälla i sig julmat -göööda-


Merry X-mas

Av Sanna - 23 december 2007 20:24

Jag är helt SLUT, har förmodligen bränt tusentals kalorier genom att dammsuga (?) en matta som mina kära (djur)vänner har hårat ner.

Eddie, Stella och Nemo är riktiga hårmarodörer.

Btw jag kanske ska skaffa mig ett yrke som dammsugarförsäljare, knacka dörr och demonstrera "Hugin Breeze" världens sämsta dammsugare - suger dåligt och låter förjävligt. Men då kanske jag blir slank till sommare -höhö-

För trots att jag står ca 8 timmar om dagen pekar vågen upppåt. Jag kanske har fel på ämnesomsättningen.


Nu har jag inte tid med det här längre. Ska åka och ge en speciell person en julpuss. Nämligen mitt ex Christoffer Ringland <3

Jag hoppas och tror att vi kan bygga upp det fina vi hade. 





Av Sanna - 23 december 2007 14:54

Imorse när jag slog upp mina blå, fick jag lite julkänsla när jag såg ljusstaken lysa i fönstret. Mysigt.


Nu sitter jag hemma hos Christoffers mamma i klingsta och bloggar lite, ska snart åka och hämta Johannes och Stina..


Jag kommer alltid att älska Christoffer <3




Av Sanna - 22 december 2007 23:45

Fredag kväll, jag har tråkigt, sitter hemma och gör ingenting =/ har nyss sett några avsnitt av "My name is Earl" fan vad jag älskar den serien Randy är grym ;) 


Nyss kom jag på den briljanta iden att också skaffa mig en blogg, som nästan alla andra i detta avlånga land har gjort.  


Så vad ska man skriva om i en blogg då? Vad man gör på dagarns? Hur man mår? Vad man känner?


Hmm två dagar kvar till jul då, men jag har ingen julstämmning ALLS! Jularna jag minns från förr var kritvita och snöiga, inte gråa, regniga, ruskiga, slaskiga och plaskiga. Som de senaste åren har varit =/ men men jag har iaf handlat klart alla mina julklappar och detta år har jag insett att det är roligare att ge bort, än att få julklappar :D Kanske beror det på att jag har en inkomst.

Vet inte hur jag kommer överleva som fattig student när jag ska börja plugga (eventuellt) till hösten (eller kanske tidigare, som det ser ut just nu på jobbet)


Skööööööönt att vara ledig från work i ca en och en halv vecka. Jag ska bara lata mig och inte tänka på tråkigheter.


Majkel hur ska jag klara mig utan dig ? 

   

God juuuuuuuuuuuuuuuuul 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards