Alla inlägg under september 2008

Av Sanna - 23 september 2008 22:36

...Och publicerar en bild på hur mitt och Crickes barn skulle se ut. 

Jag har också gjort en bild på min och Eminems avkomma, men den behåller jag för mig själv :p


Gör din egen bäbis på: http://makemebabies.com


Av Sanna - 23 september 2008 12:02

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, men det är så lätt hänt att det blir långt mellan inläggen. Speciellt om man som jag saknar något intressant att skriva om :p


Nu har jag däremot något viktigt att förmedla till alla som inte har sett filmen 'Patrik 1,5' år. Gå och se omedelbart, den är årets 'må bra' film.

Och den tar upp ett viktigt samhällsproblem - om hur omgivningen ser på homosexuella par.


Jag sitter på skolan i skrivande stund och har tråkigt, mest därför att AnnaMaria inte är här, hon är ute på 'fältstudier'. Själv försöker jag skriva ihop ett reflektionsprotokoll över medeltiden, det är svårt, jag hatar att analysera och reflektera.


Snart börjar min 3timmars biologi lektion, vi läser om DNA det är ganska intressant, men det gäller att hinna med. Studietakten på komvux går undan, samtidigt kan jag inte låta bli och undra över hur det fungerar på högskolan.


One tree hill och gossip girl efter skolan, dagens höjdpunkt :)


Av Sanna - 9 september 2008 10:21

Nu sitter jag på skolan och har historia A.

Det är ju roligt att man träffat några som man känner :)

Sedan ska jag och AnnaMaria äta lunch tillsammans.


Träningen igår var rolig, synd att jag hade sämst motorik av alla i hela gympahallen. Men jag ska träna ikväll igen tillsammans med Ida.

Hon ska få bli min PT :)


Nu ska jag återgå till forntiden och läsa lite om Lucy - människoapan.


xoxo Sanna

Av Sanna - 8 september 2008 13:43

Det suger att vara utan jobb, I ain't got no money :(


Idag har jag bara haft en lektion, Information och Layout A, det går bra :)


Jag är den klantigaste personen som finns, för jag har beställt helt fel kurslittertatur och böckerna kostar ca 400 kr styck.

Gymnasiet det var tider mina vänner, gratis läroböcker och lättare undervisning. Fotnoter är ett måste på komvux, jag har då aldrig använt mig av fotnoter på gymnasiet, men jag gick ju Barn och fritid :)


Synd att det fattas 100p för att komma in på högskolan.


Hmm vad ska man hitta på nu då, jag borde ta mig en promenix fix, för det är jättehärligt höst väder ute.

Men mitt fett får nog vänta med motion fram till klockan 19.00. Då ska jag gå på friskis och svettis med Ida och Kattis.


Imorgon har jag ju en lovely kväll att se fram emot, nya avsnitt av one tree hill och gossip girl. Jag var INTE en sån här serienörd förrut.

Haha jag kommer ihåg hur Jenny P F och Ida G jämt satt och pratade om allt spännade som hände i tree hill, och själv hängde man inte med alls.


XoXo Sanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards