Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Rubrik saknas

Av Sanna - 24 januari 2008 02:32

Var lite less förrut på jobbet, men det gick ju över relativt snabbt, för jag har ju fortfarande kvar några goa arbetskamrater :)

Restrerande har ju tyvärr slutat ---> Sänder en tanke till dig Majkel.


Men inte så konstigt att det är en jobbig period i mitt liv just nu - jag bevittnar en kär väns undergång och förfall :(

Jag står där maktlös, och det är så jävla jobbigt.

Samtidigt känner jag mig skyldig, om jag agerat annorlunda, hade du då valt livet???


Det är många ups- and downs nu, ena dagen är jag överdivet glad, och andra överdrivet nedstämd.

Men jag VET att jag har underbara vänner/familj - och det är värdefullt.


Borde nog tänka på att krama kudden snart, om jag vågar somna :S har nyss sett en äcklig film "The Reaping".

Jag brukar oftast inte ha problem att sova, men denna film gav mig kalla kårar - en satanistisk film.

Jag har väldigt svårt för "Omen" och andra seriösa "666" filmer, för jag tror att den sortens ondska existerar.


Imorgon blir det ett besök på sax och kam, kusin Threse ska klippa min lugg.









 
 
Ingen bild

Ida

27 januari 2008 20:21

Hej! Eftersom jag har försökt ringa dig hela helgen, utan resultat, så skiter jag i telefonen nu, å försöker här ist, för jag vet ju att du är datanörd :P

Det jag ville var att be dig om Ursäkt för de dumma sakerna jag sa till dig i fredags, det var väl antagligen stundens hetta.. Det är sant jag vet inte ett jävla dugg hur du har det nuförtiden, ¨å jag borde väl helt enkelt hålla käften.. men sedan vill ju du aldrig berätta heller, så du bestämmer sj om du vill låta det vara osagt, men du ska veta att jag vill gärna veta och du borde oxå veta om mig eftersom vi knappt känner varann längre..Ärligt talat så känns du mest som en ytlig bekant när vi väl ses, men när jag tänker på dig så känns det fortfarande som förut. Du är en av de vänner jag har älskat mest i hela mitt liv och gör det fortfarande, vill oxå att du alltid ska vara det, men då måste vi kunna prata med varann.. Blev mkt, här och nu, men du förstår säkert mig när du läser det här, vi hörs!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards