Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Sanna - 6 januari 2008 22:38

Sitter hemma hos Christoffer nu!!! TjoOoOohej!!!


Är lite bakis, var ute igår med AnnaMaria, Stina, Hanna och Frida. Vi firade av Stina och hade jätteroligt, för på måndag åker hon tillbaka till USA. =( =(

I will miss u a lot Stina Vagina <3


Jag och "Kringlan" (Cristoffer) ska mysa, äta popcorn och titta på film nu. Vi har laddat ner "Shrooms" och "I Am Legend".

Hmm är du nöjd nu????

Vad kräver du av mig?????

Att vi ska bli tillsammans igen??? Det vet du villkoren för!!!

Du vet att jag ÄLSKAR DIG, det har jag gjort sedan den allra första gången. Det har alltid varit du och jag, men du måste SLUTA vara så jobbig och tro att HELA mitt liv kretsar kring dig, du brände dina broar själv.

Du valde att krossa vårat förhållande, och du vet själv vad du gjorde. Inte ens mina närmaste vänner vet vad som hände - för det är så förnedrande. Jag kan vara din vän, men that's it.





Ovido - Quiz & Flashcards