Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Sanna - 21 januari 2008 19:13

Nu har jag gått och haft ångest hela dan, fast jag egentligen inte behövde ha det. Så nu känns allt så jävla bra :) Ja iofs finns det ju otaliga saker som inte är okej, som man kan dra upp.. Men i det stora HELA är det bra.. (:


Blev utgång igår (igen) med tjejerna. Vilket INTE var meningen, så vi såg ju ganska trashiga ut alla fyra - Hanna, AnnaMaria, Emma och Jag.

Kvällen började med bakismat på "Biteline"(Tacobuffe), två öl senare var vi på G. Efter ett besök på "Vuxenvideo" :p gick vi ner till "Dallan" och drack billig öl. Avslutningsvis gick vi på "Espan" där sjöng vi karaoke, drack minto-balieyes shots och hängde med gay-killar :p


När det stängde kom min Annis och hämtade mig. TACK <3


Ida: "Notera nu Kenneth hur många jaaaag har tagit"

Jag: "Ja jag har ätit hur många som hellst om det var det du ville ha fram"

ämnet var "Pringels" chips.. Hmm..

Av Sanna - 21 januari 2008 12:17

Jag har hittat en vän, som har lika cpiga armar som mig..

Go Honey..



Ovido - Quiz & Flashcards