Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

Rubrik saknas

Av Sanna - 21 januari 2008 19:13

Nu har jag gått och haft ångest hela dan, fast jag egentligen inte behövde ha det. Så nu känns allt så jävla bra :) Ja iofs finns det ju otaliga saker som inte är okej, som man kan dra upp.. Men i det stora HELA är det bra.. (:


Blev utgång igår (igen) med tjejerna. Vilket INTE var meningen, så vi såg ju ganska trashiga ut alla fyra - Hanna, AnnaMaria, Emma och Jag.

Kvällen började med bakismat på "Biteline"(Tacobuffe), två öl senare var vi på G. Efter ett besök på "Vuxenvideo" :p gick vi ner till "Dallan" och drack billig öl. Avslutningsvis gick vi på "Espan" där sjöng vi karaoke, drack minto-balieyes shots och hängde med gay-killar :p


När det stängde kom min Annis och hämtade mig. TACK <3


Ida: "Notera nu Kenneth hur många jaaaag har tagit"

Jag: "Ja jag har ätit hur många som hellst om det var det du ville ha fram"

ämnet var "Pringels" chips.. Hmm..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards