Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Rubrik saknas

Av Sanna - 29 januari 2008 18:16

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu...

Har inte orkat helt enkelt, det har varit en jävligt jobbig period. Både på jobbet och privat.

Kuusa hade firmafest i fredags (tråkigaste festen hitills) och på firmafester kommer det alltid upp en massa saker. Men nu är luften rensad :p

Ann och jag är väldigt olika som personer, så det blev lite tjafs.

Men mitt största problem är ju att jag är så jävla dumt medberoende.

Ja och jag VET att det är jag som måste ta itu med det också, men som sagt det är så svårt =S





 
 
A

A

29 januari 2008 22:55

om du nu är så att du mådde dåligt i helgen så varför kunde du inte bara skriva ett sms elr ringa mej i stället för att slå av mobilen och skita i allt och alla? jag vet att du har de sjukt jobbit med den personen, men sanna du måste ju kunna ha ett eget liv med?! nu tycker jag att du ska vara med mej nån dag när du har tid!!!! älskar dig.

http://anibanani.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards