Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Rubrik saknas

Av Sanna - 31 januari 2008 14:50

Ja vissa har jävligt dåligt humör i den här staden, och tyvärr har jag varit tillsammans med den som har det sämsta. Men jag kan inte påstå att jag är bättre själv, pendlar som en jojo.


.::Breakdown::.


Är så jävla trött och less just nu, trots att jag somnade klockan 21.00 igår kväll, Iofs klev jag upp vid fem i morse så det kanske jämnar ut sig.

Ska snart iväg till min samtalskontakt och höra om jag får byta medecin, vill inte känna mig så likgiltig hela tiden. Aldrig vara riktigt glad eller riktigt ledsen :s


Idag tog Jenni bort Stella (min och Cristoffers katt) tror jag...

Jenni och jag hade många diskussioner om hur vi skulle avliva henne.

Genom en spruta, eller privat.

Först tänkte jag att det var onödigt att lägga ut så mycket pengar när det finns "folk" som kan göra det på "annat" sätt.

Men sedan ändrade jag mig, men har inte vågat ringa Jenni och talat om det eftersom vi har en väldigt speciell relation (båda ska ha sista ordet) men jag antar att kl 10.00 idag avlivades lilla Stella.


Men just nu är jag så glad som jag kan bli, har hittat lösningen på mitt (största) problem :D

www.optimumdiet.se


"Information:

Ett tuggummi som dödar aptiten och attackerar övervikten.
Nu har du möjligheten att tugga dig smal och smärt med det enda tuggummi som innehåller hoodia. Vi på Optimum Diet är stolta att kunna lansera detta revolutionerande Hoodia Diet Tuggummi. Vi är först i Europa med att sälja detta fantastiska godis. Tänk dig ett godis i form av ett tuggummi som kan få dig att gå ner i vikt. Förstår ni så revolutionerande detta är, ett godistuggummi som kan köra dig smal… "


Så det har jag beställt nu, så det dimper ner i brevlådan om några dagar, så då ska jag tugga mig smal :D

Hoppas att det inte är någon scamprodukt.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards