Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Sanna - 19 februari 2008 20:33

Idag fick jag njuta av 45 minuters massage, av rygg och nacke.

Så skönt och välbehövligt kan jag lova, har så många muskelknutor :(

Nu blir det till att smörja med zon, så inflammationen släpper.

En månad kvar till Thailand, och där ska jag unna mig massage varje dag.

Ett annat "ska göra" är att "krama" en tiger, handsvetten kommer nog droppa från fingertopparna. 


Idag fick vi ros av chefen, för anläggningen där jag jobbar hade gått så mycket plus under Januari månad, så imorgon blir det tårta :)

Det känns bra att vi fick annat än ris.


Nu ska jag välja ut en film, som jag och brorsan ska se på när han kommer hem från träningen. Fattar inte hur han orkar åka iväg och träna varje dag.

Jag skulle aldrig klara det, men man ser väl ut därefter också :p


Onsdag imorgon och ett nytt avsnitt av One Tree Hill :) 





Ovido - Quiz & Flashcards