Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Sanna - 13 februari 2008 18:44

Har nyss sett senaste avsnittet av "One three Hill", och jag är så förbannad!!! Jag skulle vilja hoppa in i TVn/serien och "fixa" till, så som jag vill att det ska vara!!! Ganska sjukt egentligen att jag kan bli så frustrerad över en jävla serie, man kan ju undra om jag har mycket till liv?

Först kysser Peyton Lucas backstage och han kysser henne tillbaka, och man ser verkligen att dom fortfarande älskar varandra.

Sedan samma kväll, friar Lucas till bitch Lindsey, med Peytons ring!

Ja det blir en lååång väntan till nästa onsdag, "OTH" är världens bästa serie.


Vaknade i morse 04.45 till tonerna av "Totos" - Africa.

Det gick hyffsat bra att kliva upp för en gångs skull, kanske för att det var plusgrader ute, så jag slapp skrapa rutorna - har inte införskaffat mig en kupé värmare till "låne" bilen. Får bara hoppas på samma tur med "Celcius" imorgon när "Toto" åter igen väcker mig :p


Idag har jag/vi barat jobbat, jobbat och åter jobbat - Slitsamt som fan.

Vi sitter inte över en minut på rasten, det ska finnas noll att klaga över.

Roligast idag var ju att sortera några hundratusentals batterier, säkert över en miljon, väldigt skojj - ironi

Men det är ett jobb, jag spenderar dagarna där och får lön den 25e.

Trots att det inte alls är lika roligt att gå till jobbet som det var i sommras.

Spciellt när mina "kära" slutar/blir uppsagda - Camilla, Majkel och Alfie.

Ovido - Quiz & Flashcards