Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Sanna - 9 februari 2008 19:29

Orkar inte egentligen inte blogga, men på order av "HK"

Jag ligger i sängen (som flera andra tjejer legat i) med mitt EX Cristoffer Ringland. Vi ska titta på film, mysa, samt försöka få en bättre relation, för de senaste månaderna har bara bestått av BRÅK, tjafs, BRÅK, tjafs, BRÅK..

Men nu ska vi hångla lite.. Mmmm....

Av Sanna - 9 februari 2008 12:48

Jajjemen, sovit dåligt, ja det har vi gjort, faktum är att vi har inte sovit något alls, överhuvudtaget..


Vi var ut igår, jag, Ida och Jenni, och den vanliga darrande känslan man brukar ha i sin kropp efter en hård natt med partaj, har infunnit sig för längesedan.


Orkar inte berätta några smaskiga detaljer om vad som hände dagen före, dagen efter.


Jag och min Ida tog en morgonpromenad i den dystra, tätt pensionärsbefolkade förorten Haga, aka "Dawn of the dead" imorse.

Detta gjorde jag och min vän i hopp om att bli trött, för att försöka vända tillbaka våra ojämna sovrutiner. Men nog fan sitter vi här endå, i Idas svarta lacksoffa med en kanna kaffe.


Orkar inte skriva en tangent till!!


Några bilder från gårdagen.




Ovido - Quiz & Flashcards