Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Sanna - 12 februari 2008 21:42

"Lillasyster" har gjort ett ganska bra album "hjärndöd musik för en hjärndöd generation" som jag lagt in på min Ipod. Det är verkligen inte min musiksmak "in the real life", men på jobbet funkar det perfa, med lite rock!

 

Tung dag på jobbet, krismöte med chefen, han tycker att produktionen på vårat skift är åt helvete.

Haha det var två veckor som det gick skitdåligt - då var jag sjukskriven, nu när jag är tillbaka igen ligger vi åter på toppsiffror. Det är bara för att jag är så jävla bra.


Har även slarvätit mina "diet pills", så idag kom mitt sockersug tillbaka, jag har frossat toblerone och bubbelvatten ikväll - men det skiter jag i för det är jag värd, efter dagens slit och helgens näringsbrist.


Tydligen ska jag få en allahjärtansdagprsent på torsdag också, inslagen och allt :D

Det känns ju kul att veta att det inte bara finns en sak i skallen på Cristoffer. Men nu vet jag inte om det han säger är sant eller inte, så man får ta det med en nypa salt. 

Hehe han vill kanske ha tillbaka mig, för jag är världens bästa flickvän, som inte alls tjatar och sätter gränser -ironi- 


Nä nu är det dags för en dejt med "John Blund"  och imorgon när jag kommer hem från jobbet har brorsan laddat hem senaste avsnittet av "One Three Hill".

Kan knappt bärga mig, såg trailern för nattens avsnitt och jag lovar att det kommer bli spännande, förhoppningsvis med massa intriger.



Ovido - Quiz & Flashcards