Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Min pincett

Av Sanna - 5 februari 2008 01:05

Jag har tappat bort min bästaste pincett i hela världen, som jag lyckats hålla rätt på i snart två år!!

Under de år jag varit (halvt)aktiv ögonbrynsplockare (mina egna) så har jag aldrig ägt en sådan bra pincett.

Jag sörjer den, och ska försöka investera en minst lika bra så fort som möljligt, INNAN mina bryn växer sig till hemska buskage.


Var på vårdcentralen idag och träffade en doktor, blev sjukskriven fram till den 7/2.

Hade början till en lunginflammation, så nu är det vila som gäller.

Men efter det blir det INTE en skjukdag till - det är dyrt att vara sjuk!

Jag har inte råd, eftersom jag har bokat och betalt en resa till USA idag.

Så den 20/6 åker jag, Frida och Emma ner till Florida och hälsar på Stina <3

och det ska bli så jävla kul...


Jag tror faktiskt att bantingspillerna ("Hoodia") som jag fick av Jenni fungerar - eller så är det bara en placeboeffekt.

Vilket som, huvudsaken är att mitt sötsug är kontrollerbart.

Imorgon kommer nog mina "Hoodia" tuggummin.

Då ska jag både äta piller samt tugga mig i form.

(Träning är inget för mig)


Jag förstår inte hur du kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet idag Cristoffer.

Du lovade, men som vanligt kunde jag inte lita på dig. Du hade redan bestämt dig.


Ska jag vara svartsjuk? - Jag vet faktiskt inte!


"Det du inte vet mår du inte dåligt över" - är det så du resonerar?




















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards