Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Ida + Blogg = ?

Av Sanna - 5 februari 2008 05:04

Jag är fortfarande vaken, lyssnar på "Amy Winehouse" hon är så bra, har alltid varit väldigt skeptisk till den "typen" av musik, jazz/soul (eller vad det nu är) typisk Ida musik.

Jag lyssnar ju vanligtvis endast på  "Britney Spears" och "Mix Megapol".

Skivan "Back to black" låg på då, jag, AnnaMaria, Stina, Emma och Frida var på "Oscar" och käkade middag strax innan jul.

Sedan dess har jag lyssnat på Amy, och det är sällan en skiva är bra rakt igenom så som hennes är, förutom Britneys "Blackout" förstås, för den är BÄST!!


Ida är fortfarande vaken med mig.

Vi planerar en kryssning inom en snar framtid.

Plus att jag försöker övertala henne att göra en blogg.


"Man kan ju skriva om ngt som man tänker på utveckla det till ngt läsvärt, man behöver inte skriva vad man har gjort" - Ida










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards