Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Bläää

Av Sanna - 24 april 2008 08:29

Igår var det ett jäkla slit/tempo på jobbet och idag har jag jätteont i huvudet, men sånt är livet. Våran arbetsledare Andreas skulle passa bra i Tyskland under 40-talet :P


Något riktigt äckligt hände iaf imorse ca 04.00, jag vet inte om det var dröm eller verklighet, men jag låg iaf i sängen och hela min kropp var förlamad. Jag försökte skrika på hjälp, men jag fick inte fram ett ljud.

Jag hoppas verkligen att det var en dröm, annars måste jag söka upp Dr Gregory House men han finns ju inte på riktigt - fuck-

Ibland önskar jag att jag kunde leva i en låtsasvärld. Slippa alla "verkliga" bekymmer. Den ultimata utopin vore att leva under vattnet och vara en sjöjungfru. Fast vattnet ska vara turkost, rent och jag ska bo i ett palats med ett korallrev som granne. Tänk att simma med alla fina akvariefiskar i himmelns alla färger. Om jag har tur får jag leka med en vithaj också :D


Jag har inte utvecklats speciellt mycket sedan förra sommaren, jag skäms fortfarande över "Brettan" eller "Ferdinand" som den också har kallats :p

Rattmuffen gjorde den bara lite snyggare.


Men men åter till verkligheten nu.

 
 
A

A

24 april 2008 13:23

fan vad kung, vi måste ju ut och glida nått i ferdinand snart ;) RING MEJ!!!

http://anibanani.bloggagratis.se

 
A

A

24 april 2008 13:27

ja men ring mej då (: kisses!

http://anibanani.bloggagratis.se

 
Angie

Angie

28 april 2008 07:56

Jadu ett liv under ytan skulle ju inte vara helt fel..

http://www.morfina.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

6 maj 2008 20:10

sanna, how are you?

http://hannal.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards