Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sanna - 16 april 2008 13:40

"Thought I couldn't live without you
It's going to hurt when it heals too

It'll All get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile because I deserve too
It'll all get better in time"


Idag ska jag:

  • Plocka mina ögonbryn.
  • Jobba 15.00 - 23.00
  • Se några avsnitt av House
  • Tycka synd om mig själv.
Av Sanna - 16 april 2008 02:40

"Hon är så labil, jag vet inte vart jag har henne"


Du kommer aldrig veta vart du har mig, för bakom din rygg skrattar jag och flera andra åt dig.

Du är mycket äldre än vad jag är, men ändå sjunker du ner till en fjortonårings nivå, oftare än mig.

I över ett års tid, har du gjort allt du kan för att medvetet försöka såra mig, och vet du, den här veckan lyckades du!

Med hänsyn till personer jag respekterar och tycker väldigt mycket om låter jag ditt namn förbli "NN", och jag behärskar mig i mitt skrivande, för detta är trots allt en offentlig sida, och jag vill inte göra dina anhöriga ledsna, genom att smutskasta "NN" mer än vad jag redan gjort.


Men imorgon eller någon annan dag tänker jag också medvetet försöka såra dig, och jag kommer lyckas, du kommer gråta - så som jag har gjort hela dagen!


Jag behöver väl inte skriva mer än att detta har varit en jobbig dag.

Botten är nådd - 1 år 11 månader 29 dagar <3





Ovido - Quiz & Flashcards