Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sanna - 17 april 2008 08:13

- Jag var trött.

- Det var mörkt.

- Men framförallt var jag ouppmärksam.

- Det var mitt fel, så det finns egentligen inga ursäkter.


Förlåt Robin att jag backade på din bil och förstörde den lite, men jag är ändå glad att det var din bil, för du är nog den lugnaste av alla mina arbetskamrater.


Jag: Rooooobin jag backade in i din bil, och det var något som gick sönder!

Robin: Jaaaaha, det var inte ju inte så bra, men vi tar det imorgon.


Vill inte ens föreställa mig vilket jävla liv det blivit, om det vore någon av de andras bilar, Andreas volvo, eller Hasses nya bil omfg.


Men nu har jag lärt mig en läxa, att vara mer uppmärksam. Det var tur att det "bara" en bil, tänk det hade ju kunnat vara ett barn/vuxen.


Idag fyller Stina (bilden) 21 år GRATTIS!!


Jag pratade med Frida igår, och nu är tågbiljetterna till Arlanda betalda, och vi ska sova på det billiga hotellet "rest and fly". Skönt, tänk att ligga på en bänk och sova, som många gör, fy vad obekvämt.

Jag kan garantera att sängarna är riktigt bekväma på det hotellet, eftersom jag sov där när vi kom hem från Thailand.

Det enda negativa är att det är "allmänna" toaletter för alla rummen, så det luktade gammalt bajs. 


Passade också på att boka tågbiljetten hem till Sundsvall nyss, är redan jätte nervös inför hemresan, eftersom jag flyger hem själv från USA.

Undrar hur det ska gå?


Jag har Cristoffer abstinens, bara jag slipper hans monster/häxa till mamma kommer allt bli bra :)




Ovido - Quiz & Flashcards