Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sanna - 13 april 2008 19:04

Det är söndag kväll och jag ligger i sängen med Cristoffer :)

Vi har nyss tittat på film "Braindead" den var dock betydligt sämre än sist jag såg den, ca sju år sedan.


Har varit hemma från Thailand i över en vecka nu.

Jag drog på mig någon "infektion" där nere så jag har mestadels varit sängliggandes med kraftigt illamående sedan hemkomsten. Tack Cristoffer för att du tagit hand om mig när jag varit så sjuk.


Imorgon blir det jobb igen :)


Åter till Thailand - ett vackert land med otrolig natur. Det var roligt att snorkla och rida på elefanter, någon tiger fick jag tyvärr inte chans att klappa :(

Jag var i Ao Nang och dit återvänder jag aldrig igen, för jag gillar inte värmen, luftfuktigheten, lukten, och maten.


Just nu står jag i valet och kvalet, om jag ska följa med familjen Ringland till Gran Canaria i januari 09 - det finns vissa saker som gör att jag tvekar!

Det känns som att hans mamma inte vill ha med mig, eftersom det blev sådana "problem" med allt - IDGAS

Men om jag bestämmer mig för att åka, så är det för min Cristoffers skull!

Jag ska sova på saken inatt!




Ovido - Quiz & Flashcards