Alla inlägg den 15 april 2008

Av Sanna - 15 april 2008 00:27

Jag har nyligen kommit hem från jobbet och ska snart lägga mig och sova men jag tänkte "blogga" lite först :)


Det var jätteroligt att komma tillbaka till jobbet efter 3 veckors frånvaro :p jag fick kvittera ut en sprillans ny tång, det var dagens höjdpunkt :)

Självklart lyckades jag också få träningsvärk när jag klättrade på en stege :S hyffsat ovig efter semestern.


Stina ringde ikväll från USA, vi pratade om vad vi skulle göra när jag kommer ner till henne, det börjar ju närma sig nu :) den 20 juni åker JAG till Florida och det ska bli så roligt att gå på Disney World.


Försökte även ringa My Love <3

Bollen ligger hos dig nu, att höra av dig - eftersom du inte har någon egen telefon kan du väl låna din mammas telefon och ringa??

ÄLSKAR DIG CRISTOFFER


Imorgon ska jag kanske träffa min kära Anna, jag ska ringa till henne klockan tio och hon är med största sannolikhet vaken då också :)

Det är stora förändringar på den damen nuförtiden :)


SOV GOTT











Ovido - Quiz & Flashcards