Alla inlägg den 14 april 2008

Av Sanna - 14 april 2008 10:41

Min dag startade för exakt 42 minuter sedan och fram till nu har jag:

  • diskat
  • ätit gröt
  • rökt en cigg
  • druckit te

Nu ska jag åter lägga mig i sängen och jäsa med Cristoffer och "The Ring II" sedan måste jag ta mina två utväxter under arslet och promenera ner till bussen, för att hämta bilen i stan och sedan åka till jobbet.


Har sovit på saken angående resan till Kanarieöarna och jag vill inte följa med dit (varför följa med när man är ett oönskat resesällskap?)

Och det som gör mig ännu mer irreterad är att Cristoffer inte tänker åka med om inte jag följer med, det tycker jag är sinnessjukt.

Han får ju resan gratis av sin snälla mamma.

Och i slutändan är det jag som kommer få ta skit för att han inte följer med.


-textencencurerad-


Nä fy vad jag är elak, men jag kan inte låta bli, för jag blir provocerande/elak när jag blir sårad, för det är jag - det känns bara så jävla förnedrande :(


Ovido - Quiz & Flashcards