Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Rubrik saknas

Av Sanna - 17 februari 2008 03:06

Taadaaa ligger och filosoferar lite, många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. John Blund får vänta en timme till :p

Tänkte dra igång "Askungen 2 - drömmen slår in".

Den är säkert jättebra *gäsp*


Kvällen har jag tillbringat med min bror, skulle först gå på fest men fröken Anibanani ville inte följa med mig, och jag ville inte gå på festen själv, och sedan ångrade Anibanani sig, men då hade jag redan pyjamas outfiten på mig.


Simon och jag halvsåg på shlagerfestivalen.

Synd att inte Carola och Andreas gick vidare till final på en gång, med "One love" annars tyckte jag verkligen att "Andra generationens - kebabpizza" var bäst ;)


Sedan såg vi "Awake" en mycket sevärd film, synd att det inte ligger någon svensk sub ute än, men det går minst lika bra med engelsk sub.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards