Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Narkoman

Av Sanna - 17 februari 2008 01:56

Jag har nyligen vaknat upp och insett att jag levt i en dröm, de senaste sju åren, en fucking jävla låtsas dröm, men också delvis helt underbar.


Vi har ingen framtid tillsammans "NN", men jag har aldrig slutat att hoppats att du en dag, varje dag, kunde vara killen som jag blev kär i!

-Love at first sight-


Jag har slösat bort sju år av mitt liv på en narkoman, som inte vill sluta knarka, för han ser inte konsikvenserna än - och jag har inte tid/ork att vänta tills han gör det, för det tär på min själ och mitt hjärta.

Alla löften, alla svek, alla förhoppningar, har gett mig sån ångest :(


Just nu är jag förbannad/arg/upprörd/förtvivlad.

Jag ORKAR inte mer, jag klarar inte att se på när den människa jag älskar förstör sitt liv - och han inser det inte själv.


En gång i tiden, då han var drogfri - den lyckligaste tiden i mitt liv, förövrigt

Sa han till mig: "det enda du behöver vara svartsjuk på är drogerna"

Tyvärr lyckades han inte hålla sig drogfri speciellt länge :(

Ständiga återfall.


Jag lämnade honom när han bytte sin/vår förlovningsring mot "dolcontin".

Men inte på riktigt, för jag har fortfarande funnits där och delvis bidragit till hans missbruk genom att köpa mat och ge honom pengar.

Det dummaste man kan göra, mot en missbrkare - jag är medberoende.

Men nu är det slut på det! Det måste det vara, annars kommer jag aldrig kliva av den här "karusellen"


Så som jag har älskat/älskar dig "NN", det vet du också.

Jag hade kunnat ge dig allt, men din kärlek till mig var inte lika stark som kärleken till drogerna, och det kommer jag nog aldrig att komma över.

 
 
Jecka

Jecka

18 februari 2008 08:29

Jag står bakom dig gumman och de vet du! *puss*

http://jecka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

C

18 februari 2008 12:00

Bättre sent än aldrig..du har hela din framtid framför dig och jag lovar dig att du kommer att bli kär igen. Du måste bara ge livet en chans..
Kram

 
A

A

8 mars 2008 14:53

jag tycker att det är fint skrivet sanna, men du måste stå för det med och visa att du kan.. tänk om du bara sket i han och så kunde vi ha våra roliga stunder igen (;

http://anibanani.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards