Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Dagens gästbloggare: Ida

Av Sanna - 8 februari 2008 12:21

Hej, Ida här!! Nu har jag precis hackat mig in på Sannas blogg!

Sveriges Största, Vackra och fenomenala bloggfenomen.. ;)

(ingen ironi, *ironi*)

Sanna står i duschen och ska snart göra sig vacker för dagens bravader. Hon ska inhandla en ny pincett, för den lilla drullen har ju tappat bort sin, sen ska hon även tvinga mig att noppa och färga hennes "Bert-brows" :P


Senare till mig, jag har tyvärr inte så mkt pengar att spendera eftersom jag för nuvarande är arbetslös, sa upp mig för att testa mina vingar. Alldeles nyss så ringde det från ett dagis som vill att jag ska jobba där nästa vecka, blev så glad, tur man har. Saker ordnar sig alltid för mig, jag menar, jag är ju så bra!! Det här var min bloggoskuld, kanske ska ta å skaffa mig en egen blogg å skriva lite dynga i, men då måste jag nog ta å skaffa mig en hund, helst en liiten hund, helst en "chiuvavva". Kanske jag + chiuvavva blir sveriges nästa bloggdrottning :P


Ska även när jag nu har tillgång till Sannas cyberliv passa på att lägga upp en bild som jag vet att hon hatar, en osmickrande bild, som jag "caught in the Polly-moment"  Lägg märke till munnen och vad som är på väg -->


nu ser vi fram emot min egen blogg, som antagligen "never gonna happen", men jag återkommer som gäst här hos Jönsson i framtiden.. Over and out!! Puss å kram!!

 
 
Sanna

Sanna

8 februari 2008 12:57

TACK Ida, nu ska jag ändra lösenord :p
Men jag är inte fåfäng av mig så jag bjuder på den groteska "caught in the moment" bilden!! Fint inlägg. Love you

http://sannis.bloggagratis.se

 
A

A

8 februari 2008 22:21

HAHAHAHAAHAHAHAHAA, ja nu är de inte bara jag som är mobbad då ;) GRR!

http://anibanani.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards