Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Back to work

Av Sanna - 7 februari 2008 18:29

Sitter på jobbet, vi har rast nu :)

Ganska skönt att vara tillbaka, har varit sjuk ett tag, men blev ledsen när jag fick höra att Alf "Alfie" Johansson slutat :(

Alla mina närmsta arbetskamrater bara försvinner -blääää-


Kan ju lova att det känns i benen att jobba, har ju ett "stående" arbete, dock inte lika glamoröst som frisöryrket. (Om man nu kan kalla det glamoröst :p)


Tiden har gått fort ikväll, 4,5 h kvar - beror kanske på att jag är ledig imorgon, men vad skulle jag göra utan min Ipod?


Kommer på mig själv sittandes som en idiot när jag letar touchpaden, men det finns íngen, för detta är en stationär dator :p


Igår kom mina bantings-tuggummin också, så nu kör jag både med piller och gummi. Än så länge funkar det utmärkt - inget sockersug alls!!!


Snart ska jag ställa mig på "skaken" och skaka i 10 min (10 minuter ska enligt instruktionsboken motsvara en timmes träningspass på gymmet, men det har jag väldigt svårt att tro på)


Back to work...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards