Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Fettisdagen

Av Sanna - 5 februari 2008 20:45

AnnaMaria är så söt, hon kom hit med semlor.

Bra att hon tänker på mig som är sjuk :p men jag känner mig mycket piggare nu så det blir nog till att jobba imorgon :)


Tyvärr är jag otacksam, så jag åt jag inte upp min semla.

För jag tror faktiskt att mina bantningspiller verkligen fungerar, för jag känner knappt någon hunger. Det känns toppen :p jag tänker inte vara fet när jag åker till Thailand 19/3 och verkligen inte när jag är i USA 20/6.


Blev jävligt deppad då Jecka skickade bilder från några år/kilon sedan, innan jag flyttade ihop med en sk "feeder". (Bilden)


Nu tittar jag och AnnaMaria på programmet "Sista Chansen" - Tv3, det handlar om sjukligt feta människor, som är nära döden pga sin fetma.

Vi har nu lovat oss själva att aldrig bli så feta!! 



 
 
Ingen bild

Ida

5 februari 2008 21:05

For Fuck Sake, Sanna!!
Feeder!!? Du är rolig!! :) Puss, älskar dig!!

 
a

a

5 februari 2008 21:36

haha. sen min 18års dag (:

http://anibanani.bloggagratis.se

 
A

A

6 februari 2008 15:47

ja de tycker jag att du ska göra ;p men då var jag ju lite små tjock ju :p HÖHÖ^^

http://anibanani.bloggagrati.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards