Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

lalalalalalala

Av Sanna - 17 januari 2008 21:32

Oj oj vad den här veckan gått fort.

Taaadaaa imorgon är det fredag och jag jobbar 06-18, men vad gör det när det snart är helg :)


Ingen magsjuka har jag fått heller (epedemi på jobbet) *peppar peppar* men det skulle inte göra så mycket om jag skulle få det, rensa kroppen lite.

Saken är den att jag nästan har övervunnit min sjukliga fobi för att kräkas, iaf om det är jag själv som spyr. Den senaste tiden har det ju hänt att jag vomerat. Hmm undrar vad det kan bero på????


Blää vad jag är less på min övervikt nu, hade beställt en tröja på internet, en stor storlek också - givetvis-

Men självklart var den jävla tröjan för LITEN (midget storlekar)

Jag "tränar" ju varje dag ffs hehe -give me some results plz-


Min kattunge Stella, har förmodligen en hjärnskada :( hon kan inte fästa blicken, hon växer inte och det värsta av allt, hon pissar inomhus hos sin surrogatmatte och husse, Jenni och Kenneth.

Vi måste nog avliva min älskade primadonna :(


Nu ska jag sova så jag är pigg när klockan ringer 04.45 (härligt)


"One Three Hill" S5 och "Overboard" är bäst just nu :p



 
 
Jenny

Jenny

18 januari 2008 01:49

Länka mig med Sannapanna ;D

http://jpf.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

18 januari 2008 17:50

vad tränar du för nått sanna? (:

http://anibanani.bloggagratis.se

 
A

A

20 januari 2008 06:01

hehe, då kan ju jag ta den tröjan ju ;) HÖHÖ^^

http://anibanani.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards