Direktlänk till inlägg 11 januari 2008

Äntligen helg

Av Sanna - 11 januari 2008 02:03

Som jag skrev i rubriken, så är det äntligen helg :) och jag är ledig från jobbet imorgon -taaadaa-

FredagLördag och Söndag ska jag LÖKA :p

Det blir en kritvit helg - den första på många.

Det var först tänkt att jag skulle vara med AnnaMaria Ljungström på lördag och gå på "Farbror Fläsk" på Aveny (fråga mig inte vad/vilka det är, för jag har ändå ingen aning.) Men jag blev lite sur på henne nu ikväll, så jag ska skita i "Farbror Fläsk" för att VISA att jag inte tycker hennes skämt är ett dugg roliga!!


Även att jag brytit mitt "pizzafria" år TVÅ gånger redan, och det har bara gått elva dagar!!! Jag saknar karaktär!!!

Men jag är väldigt motiverad just nu, såg bilder från förra helgens utgång (pics never lies) och på samtliga foton såg jag gravid ut!

Onsdagens pizza var dock ett godkännt undantag, för jag ville verkligen äta en sista måltid med min arbetskamrat Majkel Mattsson. Han gjorde nämligen sin sista dag på jobbet =( =(

Men än så länge har jag hållt mitt "godisfria" och "hamburgerfria" år :p :p (undrar hur länge till). Plus att jag har "tränat" två dagar denna vecka också. Så jag kanske hinner bli lite "fit" till Thailand 2oo8 - bara tre månader kvar nu.


Har nyss sett två toppenbra filmer "30 days of night" och "Fragile". Båda var riktigt läskiga, så nu kan jag inte sova. Det är därför jag sitter här och ugglar. Men nu ska jag hitta på något annat, kanske se en film höhö..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards