Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Hej hopp

Av Sanna - 9 januari 2008 13:34

Jag har nyss vaknat och ska snart ta bussen till stan och hämta bilen, sedan ska jag åka till jobbet :)


Hmm jag är så dålig på datorer, jag vet inte hur man "mautar" en film.

Måste försöka klura på det nu, så jag kan se "Fragile" när jag kommer hem ikväll.


 

 

 
 
Anna

Anna

10 januari 2008 01:09

nu tycker anna att sanna ska vara med henne nån dag :)

http://anibanani.bloggagartis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 15 maj 2009 13:06

  http://sanjos.blogg.se 

Av Sanna - 13 december 2008 09:02

"Sankta Lucia ljusklara hägring....."   Klockan är strax efter 09.00 och jag har varit vaken sedan 02.00. Vad är det för fel på mig?? Varför får jag inte sova ut ordentligt?? Har roat mig med "ett päron till farsa firar jul" haha fan vilken underbar ...

Av Sanna - 18 november 2008 17:34

,,, så varför ältar du i allt som varit släpp det och gå vidare! Det är dig jag älskar Cristoffer, trots att du är världens idiot just nu. Men annars är du fucking underbar, men sluta starta konflikter. Älska mig istället!   ...

Av Sanna - 15 november 2008 17:36

  Grattis Ida och Christian till lilla Nova, nu vill jag bara träffa den lilla tösen.  ...

Av Sanna - 15 november 2008 14:48

Detta inlägg är raderat.               

Ovido - Quiz & Flashcards